Valborg

Idag så at det ju Valborg som alla vet. Jag började kvällen med att äta på någon italiensk resturang med massor med annat folk. Sedan drog jag och några tjejer till en äng där det va lite folk. Det var ganska tråkigt där så då drog alla till norrviken med massor med fler folk.

När vi hade varit där ett tag så drog jag och mina tjejkompisar till donken och på bussen så träffade vi några fler som också följde med. Sen så gick jag och Ella till OKQ8 och köpte godis så gick vi till Emma där vi bara satt och snackade.

Jag kon typ hem för ett litet tag sen och nu ska jag bara fixa mig till sängs och sen sooova. Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0