-

Shoo mina bröder.

Jag har faktiskt glömt bort bloggen. Jag är verkligen ingen bra bloggare. Ska nog bara börja blogga när jag har lust så ni måste inte läsa den varje dag för jag kommer nog inte skiva varje dag framöver.

Men veckan har gått väldigt fort. Igår så skulle jag på LMFAO men när vi kom dit så var det så var det nästan omöjligt att komma in. Kön gick ända bort till Skansen lixom? Så vi åt lite sen gick vi på bio. Efter så kom rebeccas mamma och hämtade oss.

Nu ligger jag i sängen och funderar på vad jag ska göra idag. Jag och mamma skulle egentligen till stan men jag känner inte så mycket för det nu.

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0